Reklamacje i zwroty
- RĘKOJMIA (ustawowo uregulowany sposób dochodzenia przez Ciebie roszczeń od sprzedawcy);
- GWARANCJA (dobrowolne zobowiązanie sprzedawcy, importera lub producenta odnoszące się do jakości produktu);
W przypadku dokonania zakupu za pośrednictwem Internetu (a zatem co do umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość) przysługuje Ci ponadto PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY na podstawie ustawy o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827).
To do Ciebie - jako Konsumenta należy wybór podstawy złożenia reklamacji.
RĘKOJMIA
- nie ma właściwości, które powinna mieć;
- nie ma właściwości, o których zapewniał sprzedawca lub reklama;
- nie nadaje się do celu, o którym poinformował sprzedawca;
- jest niekompletna;
- jest nieprawidłowo zamontowana lub uruchomiona.
- wymiany towaru na nowy;
- naprawy towaru;
- obniżenia ceny;
- odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
- nie możesz żądać odstąpienia od umowy, jeżeli wada ma charakter nieistotny;
- kiedy żądasz obniżenia ceny, powinieneś określić wartość, o którą cena ma zostać obniżona.
z dopiskiem "reklamacja" lub "zwrot"
- numer zamówienia lub skan dowodu zakupu lub wykazać w inny sposób, że doszło do zakupu;
- opis wady;
- zdjęcia wad towaru, całości przedmiotu, a także opakowania w którym zamówienie zostało dostarczone;
- w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki – skan protokołu szkody, który został spisany w obecności kuriera (powinna być w nim zaznaczona informacja o uszkodzonym opakowaniu).
- zachowaj dowód zakupu (faktury lub paragonu) oraz oryginalne opakowanie do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu;
- zapoznaj się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producenta;
- w przypadku wykrycia wady w produkcie kupionym w naszym sklepie i objętym gwarancją skontaktuj się z nami
- Poinformuj nas mailowo o tym, że chcesz oddać zakupiony towar . W tytule maila prosimy wpisać pełny numer zamówienia. (Nie jest to warunek konieczny jednak znacznie przyśpiesza zwrot kosztów transakcji.)
- W odpowiedzi zwrotnej otrzymasz:
- informację pod jaki adres należy odesłać towar,
- formularz odstąpienia od umowy, który wypełniony należy odesłać na adres biuro@superledpoland.pl (w tytule maila prosimy wpisać pełny numer zamówienia).
- Spakuj zwracany towar w sposób odpowiadający właściwościom rzeczy . Do momentu odbioru przesyłki przez nasz magazyn jesteś właścicielem towaru.
Wzór oświadczenia odstąpienia umowy - DO POBRANIA
Zachęcamy Cię również do zapoznania się z pełną treścią REGULAMINU, umieszczonego na naszej stronie internetowej.
Informacja o zużytym sprzęcie elektronicznym
1. Nie należy umieszczać zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego łącznie z innymi odpadami.
2. Posiadacz zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych jest obowiązany do przekazania go zbierającemu zużyty sprzęt lub podmiotowi uprawnionemu do zbierania zużytego sprzętu.
3. Sprzedawca obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w punkcie sprzedaży, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany – zużyty sprzęt sprzedawca przyjmuje pod adresem: SuperLED Poland ul. Jesionowa 3, 86-031 Żołędowo.
4. Sprzedawca, dostarczając Klientowi sprzęt przeznaczony dla gospodarstw domowych, obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt dostarczony.
5. Sprzedawca prowadzący jednostkę handlu detalicznego o powierzchni sprzedaży w rozumieniu art. 2 pkt 19 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2018 r., poz. 1945 z późn. zm.), wynoszącej co najmniej 400 m2 poświęconej sprzedaży sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych, jest obowiązany do nieodpłatnego przyjęcia w tej jednostce lub w jej bezpośredniej bliskości, zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych, którego żaden z zewnętrznych wymiarów nie przekracza 25 cm, bez konieczności zakupu nowego sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych. Zużyty sprzęt sprzedawca przyjmuje pod adresem: SuperLED Poland ul. Jesionowa 3, 86-031 Żołędowo.
6. Prowadzący punkt serwisowy może zapewnić nieodpłatne przyjęcie zużytego sprzętu, w przypadku gdy naprawa przyjętego do punktu serwisowego sprzętu jest niemożliwa ze względów technicznych lub gdy właściciel sprzętu uzna, że naprawa sprzętu jest dla niego nieopłacalna.
7. Wykaz punktów zbierania zużytego sprzętu:
Na stronie https://www.czystabydgoszcz.pl/odpady-komunalne/pszok/
Adresy PSZOK:
ul. Ołowiana 43 – tel. 52 506 59 23,
ul. Jasiniecka 7a – tel. 52 506 59 24 – w środy zamknięty
ul. Inwalidów 15 – tel. 52 506 59 25